Boriiing..

Kärleken

Har du någon kille/tjej ? Jaa,
Vill du ha kille/tjej ? jag har :D
Gillar du någon nu ? Japp
Trivs du tillsammans med någon kille/tjej ? ja, Lucas! Men blir nog bättre när han muckat ( Mer tid )
Gillar du långa eller korta förhållanden mest ? låååånga .

Vänner

Har du bra vänner ? ja, dom jag umgås mest med!
Du tycker om att va med dina vänner ? ja, dom är ju mina vänner ;)
Har du många vänner ?  Jag känner en hel del, men vänner kan man inte kalla alla :O
Vad heter dina bästa vänner ? Lina Lundin & Robert Thornberg
Vad är bäst tycker du, med få bra vänner, eller med många som man inte kan lita till hundra ?Hellre få som är äkta än fler som är oäkta.. så få bra vänner skulle jag säga .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0