KalasPartyy

Jag hann aldrig skriva igår så därför skriver jag nu..

Igår så fyllde min lillebror 2 år, så vi hade lite kalas för honom.
Sen kom Robban, min BÄSTA killkompis som jag inte trräffat på länge!
Så vi spelade lite kort sen drog han med mig när jag skulle fixa mina naglar, dom vart så fina :) Sen så när vi väl var klara där så går vi hem och såklart att jag ramlar och gör illa foten riktigt ordenligt, buhuu det gör oont!!
Så kom vi till gården och började supa och käka kräftor, muums.
Lina & Sara kom rint 10, det var sjukt mycket folk ute på gården igår, sen skulle vi alla hem till Sussie men det var för mycket folk där så vi drog till mig och festade lite till innan vi skulle dra ut.

När vi kom hem runt 2 halv 3 så fixade jag sängen åt Robban och jag gick och la mig med mamma, fyllot haha hon deckade 10 pågrund av robbans party trick , säger som mamma Robban nästa gång äre du som får smaka på det där!
Men så sov jag iallafall med mamma, som babblade HELA natten om allt och inget. Knaas!


GRATTIS SEBBE  2  ÅR <3

Ciaooo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Galet kul hade vi igår, snällt av robban att supa ner din mamma:P

2009-08-16 @ 14:22:23
Postat av: Sofie

Skriver vem ?? :P

Haha ja men det är det leken går ut på och hon förlorade ju halv 11 låg hon i sin säg deckad :P

2009-08-16 @ 17:58:06
Postat av: Robban

HAHHAHA hon var en jävel på att klunka hahaha men de var rolig kväll :)

2009-08-16 @ 18:07:11
Postat av: Sofie

Ja och allt var pågrund av dig Robban <3

2009-10-13 @ 10:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0