yesbox

Tjoho har inte hunnit skrivit  något pågrund av att vi inte har internettttt.. Suger !
Men i måndags så var vi på Bergsåkers travbana och körde Millan, gick si så där.. Bättre i transporten denna gång iallafall!
Käkade kebab taldrik med Kjäll haha ALDRIG varit med om någon som käkar så långsamt i hela mitt liv!!

Men nå väl när vi kom hem så red jag i 1 timme typ. Sen så fick jag en jävla skit stöt från elstängslet
Det var inte en liten stöt!!
Sen vart det en lugn kväll!


Och idag ( Tisdag )  har jag tvättat fönster och ridit två gånger.. Både Marie & Lequita..
Varit och handla massa mat, kollat på när pia och hundarna vallar får.
Och nu ska jag gå och kolla på film och äta kladdkaka :D


Pusssssilipusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0