Aga Aga Aga jag vill ha maaaat!

Jag säger bara en sak att sitta med en kurrande mage och veta att nää nu får jag ingen mat förens om typ ca 30 min 1 timma.. Fyfan vilken plåga!!
Jag var iallafall på mina små ärenden idag som skedde i Väsby Centrum och Märsta Centrum :D
I Märsta Centrum så hitta jag en julklapp åt min lillebror, ett trumsett som han alltid önskar sig.. just nu så slår han på bor och jaa vet vad..
Så det kommer nog bli en uppskattad julklapp!
Nää ska rulla pukkar hem nu och käka lite mer mat, haha gris jag vet. :D
Det får man vaa när man väntar barn, säger min mamma!
Ikväll blir det bryggeriet med mina kära små flickor, med hopp om att min kusin ska följa med. Var ju ett jävla bra tag sen man såg hennes face <3
Blir väl en toppen kväll som alla andra, i gues!

P.s
Jag ljuger om jag inte säger att jag köpte godis idag.. Jag som inte skulle ha något förens om 2 veckor..
Bull shit på det då!

Men skriver lite mer kanske ikv, och lägger in nån snygg bild, i know you want it!
Puss på er så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0