Dax att gå vidare?

Det har varit segt för mig nu på sista tioden därför jag inte skrivit något på ett tag..
Så bli inte så mkt sagt idag heller mer än att jasg väntar på mera sparkar i magen som borde dyka upp när som helst :P

Tänker mycket på hur förgävligt mycket jag tycker om dig..
Men du visar mig att jag ändå gjorde rätt eftersom du säger att du kommit över mig, att jag inte längre finns..
Vi pratar inte och vi ses inte alls!
Och du har varje gång samma mening, har mycket och tänka på, har mycket och göra och blablablaa..
Fixar lägenhet nu när vi inte är tillsammans längre.. Aa jag vet inte känns som om du aldrig gillat mig.. Kanske så det egetnligen är, suck..

Ajja måste börja tänka på annat nu, som mamma säger.. Gå vidare...


Helgen var trevlig speciellt Lösdagen med mina underbara flickor :D
Tack för allt!


Kommentarer
Postat av: Tess

Det löser sig på ett eller annat sätt! Jag hejar på dig!

2009-11-24 @ 15:32:08
URL: http://tessthemesss.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tack Kusin <3

2009-11-25 @ 22:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0