En helt ok dag!

Idag vakna man vid 06.00 eftersom man sov i vardagsrummet hos mamma..
Så min lillebror kom och väckte mig vilket var sååååå mysigt!!
Åkte till läkaren och kollade vad jag hade för konstig symton på det här vaccinet, Mår liksom inte som jag ska och det tyckte inte dom heller så blev sjukskriven från Work Center (Ett place där man typ får hjälp att hitta jobb)
Aa, men åkte till stationen där min underbara gudmor hämtade mig så åkte vi till Valsta där vi trodde vci skulle simma/vattengympa.. Men så blev det ju inte, min gudmor kollade fel så vi fick åka till sigtuna på 10 minuter men det fixade vi lätt :D
Hade vatten gympa och jag lovar det känns i hela kroppen och framför allt i min "lilla mage" ;)
Men sååå skönt var det!
Träffade Veronika där med som var med på vattengympan.. Min gudmor släppte av oss hos Anna där vi satt nån timme och bara snackade..
Har inte träffat henne på minst 1 ½ år, Vilket jag skämdes över eftersom jag inte kommit till henne någon gång eller visat att jag bryr mig om henne vilket jag gör!
Sen hennes dotter Elina, så grymt söt tjej. 1 år i Frebruari, så liten men en tuffing är precis det hon e!

Åkte förbi vidiobutiken och fick lite jobbtider vilket jag blev så glad över något jag hoppats på!
Jag älskar att jobba där !
Sen så kom jag hem till mig i Väsby till min Miso <3
Blir väl att sova nån timme eller två.. Sen ska jag tillbaka till Märsta och jobba på vidio nån timme, sen hem till mamma och glo film för imorgon blir det och jobba igen!

Såå Nu ska jag sova middag.. 
P.s jag måste säga det att tiden går så fort redan 4 månader som gått av graviditeten.. Känns som allt bara rullar förbi en, men bättre att det går fort än tar evigheter!
Och det var så skönt helt ärligt och simma idag, kändes i hela kroppen och magen, blir på torsdag igen med gudmor<3


En bild jag tog här om dan med min mamma, älskar henne best av allt!<3
Och jag i luggen jag klippte :D

Nää nu måste jag dra!
KizzKizz 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0