More about my day!

Tillbaka, som jag sa..
Åkte till Märsta på ärenden som jag skulle, hamnade på nån affär där jag köpte lite ljus grejer.
Sen åkte jag hem till mamma och käkade kykling en snabbis..
Till Väsby Centrum för att handla lite saker jag behövde, så dagens köp blev ett par svarta leddings från ginatricot 99 kr, 3 par trosor för 139kr tror jag det var. På GinaTricot, ett par mjukisbyxor från NewYorker 129kr, en varm kofta 169 kr på NewYorker, 3 ljus på ÖB 75Kr, deckorationsstenar från ÖB 22 KR, sen fat under ljusen köpte jag på en secondhand butik i väsby. Sen tror jag det inte var så mycket mer har bilder på några av sakerna men inte alla, i think!






Såå, där har vi dom..
Nu blir det och mysa lite med popcorn som jag hoppas få tag i snart.. Sen ligga i sängen och bara slappa!
För imorgon blir det jobba jobba jobba :D
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0