NiceNice

Japp inatt sov man bara 6 timmar.. Kunde inte sova så bra vakna till och från..
Men så åkte man och lämna in Soc papprerna.. Lämna Miso hos mamma och åkte till Anna, träffade henne vän Jessica som har en son på 1 år och väntar sitt andra barn nu i Juni eller Juli..
Lika gammal som mig och sak bli tvåbarns mamam. Modig mamma!
Men hon var himla trevlig och vi bestämde oss för att träffas och fika nån dag, Ska bli kul! Med nya vänner och som väntar barn som jag :)

Vart en trevlig stund hemma hos Anna, hon har ju flyttat till sin mormors lägenhet vilken super snygg lägenhet. Värsta uteplatsen och allt, lite avis må jag säga!
Och jag är forttfarande helt galen i Elina, så sööt blåa ögon med ögonfransar som står spretade upp mot himlen, så söt tjej, tar några bilder imorgon när jag ska dit med Sebastian ( Min lillebror )
Kyckling blev det till lunch, mums..
Sen kom mamma och hämta mig och vi åkte och hämta min kära lillebror på dagis.
Hem och gjorde ny mat, haha Låter som jag äter som en häst..
Men fast jag är gravid så äter jag inte alls mycket :( Nästan för lite, mår så illa jämt och ständigt..
Sen hade jag sånna sammandragningar idag, har forttfarande det och det gör ONT !!!!
Hoppas det går över!

Men ska ta ett sanck med min barnmorska imorgon, ska dit på V. 20 träffen som alla föräldrar gör som är i V. 20..
Jag är visserligen i V.17 om några dagar men man jag skulle tydligen vara med i den här gruppen endå..
Får se vad hon säger om magen, HAHA min mamma tror jag har tvillingar! Vilket är omöjligt har ju varit på både vaginalt ultraljud och vanligt.. Och då har dom endast sett en liten bäbis i min STORA mage!

Nu ska jag tigga pengar av min mor och köpa lite salt lakrits som jag är GALEN I !!!!!!!!! <3
Ciao


Kommentarer
Postat av: Lucas

tvillingar? :OO

2009-11-16 @ 20:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0