"Prosit"

Fyfy idag har jag en riktigt ont i magen dag och prosit dag..
Nys hela tiden känns som att någon tryckt in en fjäder i näsan på mig hela tiden..

Men igår blev det att gå ut och dansa, vilket är as kul.. Se alla fulla människor göra bort sig och tappa balansnen på dansgolvet, haha humor!!
Det blev jag, Liisa & Nattha, + 2 helt otroligt underbara tjejer vi träffa där.. Kom från örebro och massa andra ställen haha dom bor lite överallt typ.. Sköna typer!
Men så vi dansade på hela kvällen! Men det blev hemgång för mig vid halv 3 som sist..
Kände att nu vare dax och gå hem och sova. helt slut hihi.. Men hade jätte kul!

Idag blir det mer av den lugna varianten.. Hemma och bara ta det lungt, handla hem lite bröd och smör bara.
Kanske Erika skulle komma förbi, länge sen sist.. Får se vad jag orkar med eftersom jag har besvär med magen och sånt nu.. Kanske går över..

ByeBye
KizzKizz

Kommentarer
Postat av: Jackie

hahaha jävla tur att vi är snälla fyllon ;P vi gillade er. sjukt mkt. och min vän hon bor i valsta. så ni kanske kan hooka upp efter din vattenstudsiga gympa? :) jag hittar dig när jag återvänder. cross my heart. så kan det bakas cupcakes och vara otankat så kan jag klappa din mage och fundera vidare om hur rumsrent ett foster är egentligen ;P



kärlek

Jackie

2009-11-18 @ 16:01:06
Postat av: Soffipropp :D

Haha ni var underbara!

Jo har stött på henne några gånger! Vi har pratat om och gå ut nån dag nu snart innan jag blir ännu större :)

Hehe du är ju för söt <3

2009-11-18 @ 21:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0