Chillivippen

Idga vakna jag runt halv 12 och fixade mig lite snabbt.
Åkte hem till mamma med Miso för inatt blire sova över där!
Va och Luncha med S. Blev en kebabrulle.. Hem och kolla tv lite, sov en timme.
Sen gick jag till Lina och fixade mig lite och så, drog till Steffi där Lillen och nån kille va..
Spelade lite spel och sen drog jag hem :P Klockan var väl runt halv 11. Ska bli så nskönt och sova hos mamma idag!

Men nu sitter jag i min gammla goa säng som min syster har fått låna av mig..
I mitt gammla rum :( *Snyft*
Min söta kissekatt ligger brevid mig och sover, hon är så söt..
Måste bara säga det trodde ALDRIG att en katt kunde vara så sällskaplig och social av sig..
Hon ska vara emd i allt, när man lagar mat, när man sover  och till och med när man är i duschen så sitter hon på mattan och väntar. Min bäbiiis är den sötaste <3
Aldrig att jag ångrar mig att jag köpte henne. Visst hon är busig och har ner allt, men hon är bäst!

Jaja ska sova nu blir en tidigt lunch/frukost med L imorgon.. Behövs nog =)
NattiNatti


Kommentarer
Postat av: lina

haha snacka om ovärd kväll :(:(

2009-10-25 @ 00:25:21
URL: http://liincake.blogg.se/
Postat av: Lucas

haha söt katt :D

2009-10-25 @ 00:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0