Lite mer av det roliga

Hellu alle sammans idag ska jag till Märsta (mitt hemland)
Ska dit och hjälpa till på vidiobutiken där, vilket ska bli kul.. My old job!
Sen så måste jag till vårdcentralen för att lämna in massa prover jag ska ta, vet inte riktigt vad det är för slags prover men stick i fingret tror jag det blir om inte det värsta nål i armen.. Men sånt klarar vi galant sure!

Sen blir det att joina lina i stallet och ta några härliga bilder vilket  kanske dyker upp lite senare ;)
Och snacka lite skictsnack för det finns det gott om hahahahahahaahah
Min kära syster ska med mig ikväll hem så det ska bli myyyypys! tänkte att vi skulle hyra film och göra något smaskigt till det :)

Skriver mer sen.
KizzKizz

Jaa, tillbaka till verkligheten, det blev ju mycket jobb idag men det var bara kul!
Gick hem och hämtade min syster och ebtalade hyran och min dataräkning..
Kom hem och började med maten, muums riktigt god mat blev det! Hyrde 3 filmer men 2 av dom är ju totalvärdelösa! men tuuur så har man en komedifilm och dom brukar visa sig vara bra.. Ska bli myspys med syster nuu..
Tyvär så blev det inga bilder från stallet med lina idag.. Får bli en annan dag..

   
KizzKizz


Kommentarer
Postat av: nickeee

hehe jasså massa god saker hehe hmm får se här,, ska nog oxå ta å köpa mig nåå gott, godis kanske eller vf inte lite chocklad mous å lite glass som efter rätt :D hehe

2009-10-27 @ 13:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0