mer trötthet!

Sååå nu har jag kommit hem från jobbet.
Är helt sluuuut, jag har ont i ben, mage och huvud.. Blir alltid såhär första dan på ett nytt arbete..
Fick lite nya tider som jag typ ska jobba nästa vecka. Najsiiigt!
Det var iallafall trevliga arbetskolegor som jobbade.. Roliga måste jag med säga!
 
Skriver mer sen ok.. KizzKizz

Jaaa som vanligt blir man alltid pigg när man ska gå och sova.. så för mig blev det inge sova alls utan satte igång med och fixa mina naglar. Jag är helt beroende av att göra sånt.. har jag det inte naglarna perfekt känner jag mig säkert 30% fulare :O
Har en bild men det är ingen höjdar bild.. Hoppas den duger!




Sen så ska jag nu sätta mig och kolla på tv eftersom jag kollat på alla filmer om och om igen :( Måste köpa nya!
Men blir annanas idag igen, jag har nog åkt på en sån där graviditeten nojja och är galen i salt lakrits, sura godisar, melon i alla slag, annanas & vatten.. Haha låter lite skumt men det är sant!
Äter hellre en frukt på morgonen så jag slipper må illa och kanske till och med slippa spy.. Vilket har funkat nu några veckor!
Mådde ju sämst under vecka 7-10 jag var helt borta. Spydde minst 3 gånger om dan. Fick inte i mig vatten eller mat, ingen frukt eller godis saker..
Blev så illa att jag fick åka in och få massa tabletter.. Dom ville lägga in mig på dropp men jag är en envis människa och tänkte att jag kämpar en gång till funkar det inte så går jag med på det.. Men jag lyckades!

Så nu mår jag mycket bättre, tänker inte klaga! :D
KizzKizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0