Sovdag!

Idag, Idag , Idag..
Vaknade jag i min sköna gammla säng, med Miso på magen. Myyyyspys.
Gick och åt frukost/lunch med L.. Kändes bra måste jag säga. det var trevligt men ganska kortfattat :P
Kom hem sov lite till så ring min mamma och säger att vi ska åka och handla och att hon kunde köra hem mig och Miso sen..
Men så blev det ju inte, utan vi fick vänta på att J hade använt klart bilen så vi alla tog en tupplur.. En riktig sovar dag. Men det behövs det med ibland :D

När jag va på Maxi så handlade jag bara lite smått inför veckan.
Ser fram emot det för det blir god mat!
Till middag idag blir det Tacos, i love it!



Hemma nu och ska betala räkningarna och kolla på tv. Med en varm kopp te och lussebullatr, mandarin & annanas :D MUMS
Juste har också fixat klart alla julklappar ( hoppas jag ) Så den delen är nästan klar! Känns så skönt och ha den delen avklarad måste jag säga!

Men kanske blir ett till inlägg lite senare och maybee en bild eller så ;)
KraamKraam


Kommentarer
Postat av: Anonym

mmm lussebullar <3

2009-10-25 @ 21:44:04
Postat av: Therese

åhh vad härligt allt låter ! önskar att ja också hade min lilla lya för mig själv :)längtar tills ja får komma och hälsa på <3

2009-10-25 @ 22:00:10
Postat av: Hanna

fiiin blogg! (älskar tacos btw)

2009-10-25 @ 22:13:33
URL: http://hannapn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0