24 dagar kvar

Jaa vaknade runt 12 ´tiden, ville bara vända på mig och sova vidare.. Men hade inte riktigt den tiden-..
Gick upp käkade frukost, mötte min syste rpå stationen för att sen ta tåget mot Väsby.
Vi åkte och hämtade sakerna som saknades när vi köpte vagnen.. Det tog 2 månader att få allt, men nu ligger det här i mitt vardagsrum! :D
Sen vart det hem och käka lite snabbt.. Sen kom pappa och hans kompis med diskmaskinen..
får den inkopplad i veckan om jag har tur!
Nu ska jag ligga här och bara lata mig.. Blir nog ägg-mackor och te till middag,, inget nyttigt men gott!

Hade en samanandragning nu inatt, vakna och det kändes som bara den kan jag lova !!
trodde jag skulle väcka grannarna, för den höll i sig nån minut..
Han kan ju faktist komma när som helst nu.. Bara 24 dagar kvar till beräknat datum (30 April)

Men men, skriver mer imorgon eller vem vet.. kanske ikv om jag har tråkigt :D
Ciao..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0