Onsdag 28/4-10

Japp, idag vakna jag av att William inte ville sov längre än till 10..
Låter som värsta lyxen, men så är det inte ;p
Han vaknar en heeeel del under nätterna och äter i ca 30 min och sen byter jag massa blöjor så är vaken 1 timme var tredje timme typ..
Sen kom min syster och gjorde oss lite sällskap..
Fick lite grejer gjort under tiden hon satt och pussa på William..

Lucas kom och han pappa, körde oss till Väsby där vi kollade efter kläder åt William.. Så dåligt dom har verkligen ingenting i stolek 50 nu :(
Fick åka hem utan att köpa mig själv ett par skor :( Får bli när jag kan gå bättre..
Har sååååååååååååååååå ont mellan mina ben i stygnen och jag lider verkligen..
Men får tabletter på fredag som ska hjälpa mot smärtan..

Sen kom vi hem och blev att mata William lite, sen käka och umgås lite mer med Sandra som suttit hemma här och väntat på att vi skulle komma hem..
 Och nu ska jag SOVA !!

Låter som jag bara rabblar igenom allt men typ så det får bli om jag ska hinna med allt ;)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0