Söndag 11/4-10

Hoho, nu är jag vaken!
Känner samma sak vaaarje morgon när jag ligger i sängen att jag verkligen inte vill gå upp..
Men gör jag det inte så blir jag liggandes där hela dagen/kvällen.. Så sover jag inget i natt säkert..
Och vädret gör ju inte heller en på topp, jag vill ha sol & värme nu!
Det får en att orka mer, iallafall mig! Ta sköna promenader och våga släppa in sommar luften i hela lägenheten..
Ja, ja får väl hålla tummarna att det blir bättre till nästa vecka då! För den här veckan som varit har ju sugit häst-balle!

Nu börjar mina naglar säga att jag måste gå och fylla på dom..
Men jag orkar inte åka hela vägen till Flempan.. Visst billigt är det och hon är BRA !!
Så får se om det blir att ringa och boka nån tid nu till veckan som kommer!
Eller om kanske någon annan känner någon som gör ett bra jobb??

idag ser min dag helt tom ut :P
Inget planerat alls, förutom att idag SKA jag äta tacos! Har lagt fram köttfärs och ica ligger 200 meter bort så idag ska det bli av!

P.s
19 dagar kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0