Tisdag 13/4-10

Ja idag var man på ultraljud med Amanda och gudmor.. Blev riktigt mysigt!
Hittade inte riktigt vart vi skulle men vi hade ju lite tid på oss att leta oss till rätta.
Såg en riktigt bra bild idag på hans snopp :P
Har inte tidigare sätt det helt och hållet men idag fick jag se med egna ögon att det var en pojke.. och inte bara lite på vad dom säger och ser.

Blev lunch på donken, haha svulla ännu mer.. Dåligt samvete!
Men snart är det slut på det där!

Åkte hem till mamma och sov 1 timme, sen vakna jag av att Sandra väckte mig och sa att jag måste upp..
Gick direkt till tåget och mötte Erika.
Åkte till Flempan och fixade mina naglar, jag älskar mina naglar!
Har ingen kamera, den har Lucas.. Så blir inga bilder
:(
Ska försöka få tag i något och fotta magen med innan den åker bort!

Nu ska jag dricka lite te och sen sova!
Lite kort om dagen..

PUSS

P.s
 17 dagar kvar till beräknat förlossnings datum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0