Torsdag 15/4-10

Vakna av att det plinga på dörren..
Sigtunahem kom lite tidigare än planerat.. + att dom skulle ringa innan.. Men så vart det inte..
Sen har den där andra gubben varit här och kollat skåpluckorna i köket..
Nu blir det lite gjort iallafall
:D
Pratade lite med Angelica och vi ska ta våran lilla promenad och fika imorgon istället..

Dragit en dusch och fixat mig lite..
Ska snart ner till mamma och säga hej sen möta Sami för att ta en lunch, hoppas på kina mat! :D
Försöka få tag i Patrik och kolla om han kunde köra mig till Jysk sen senare, måste köpa en byrålåda till alla barnkläder..
Ute möblerna och sen ska jag kolla om jag hittar någon billig badrumshylla
:D

Måste få spegeln målad idag med.. Och vika tvätt
;)
Men nu ska jag göra klart det sista, sen dra vidare..
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0