Vaken? YeppYepp!

Idag har jag inte sovit en blund på dagen. Ändå rätt pigg ännu :D
Kan ju bero på att jag tog mina järn tabletter idag.. Får se imorgon igen om det är därför jag orkar hålla mig vaken :P
Fick besök av Martin som kom med en lär o gå stol (min lillebrors gammla) och lite kläder.
Åkte till Sigtunahem och fick alla nycklar till lägenheten och beställde säkerhetsdörr och lite annat..
Sen drog jag med Liisa till Maxi, handla lite.. Hon fick för sig att bli ljushuvud..
Vilket inte gick så bra så hann bara komma hem och packa upp sen åka dit och hjälpa henne med håret :P
Vi får väl se imorgon hur det blev!

Min pappa ringde och hade tydligen fixat en diskmaskin åt mig.. mycket bra!!
Så på Tisdag kommer den hit, och blir lunch med pappa..

Ska kolla tv nu och käka lite glass så halsen får vila lite :D
Ciao..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0