Leave me alone!

Grillmys med mamma, Sebbe, Sandra, William & Martina!
Mums!
Försöka komma på annat i tankarna som alla säger hela tiden.. Men det går inte!
Du är i mina fucking jävla tänkar 24/7!
FÖRSVINN!
Och att få veta MER och MER av olika personer som kommer och erkänner att du hört av dig och tjatat om sex från dom!
Aldrig varit med om någon värre människa än dig!
Jag trodde jag var något för dig.. Att jag kanske betydde något..
Men du lekte med mig HELA tiden! TUR att jag inte ser dig! vet inte vad jag hade gjort alltså!!

Nog pratat om dig... Det är inte dig min blogg handlar om! MEN hoppas verkligen att du hamnar i helvetet när du dör... Där hör du hemma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0