En regning dag i Augusti ;)

Idag vakna jag av att min prins låg och pratade för sig själv och drog täcket fram och tillbaka över huvudet..
Han fick bada lite, sen äta banan gröt för första gången! Och han åt massor!
Nu eftersom det är regn ska jag gå och mysa med honom i sängen och sova lite..
För om jag ska orka med folk hit senare behöver jag samla energi!

Planerna va att grilla idag.. Men vädret sviker och därför blir det ingen grillning men vi deppar inte för det!
Vi kör på något gott inomhus istället!
Så det kommer lite folk hit.. Dom tänkte ta nått glas vin och röka vattenpipa!
Blir riktigt nice, och William får åka till pappa några timmar.. Men sen vill jag ha hem honom igen ;)
Men nu ska jag mysa!



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0