Flytt, done!

ÅÅÅH nu har jag fått min egen lägenhet, första hand! Det är så jävla skööööönt !!!
Slippa oroa mig att någon ska komma och ta ifrån mig den och jag kan göra mycket mer nu, måla, bygga om lite & massa.. Hihi planer on my way!
Därför jag varit lite off här och inte hunnit skriva..

Måste bara säga det tack till min Pappa, han kompis Jocke, Lucas med familj, Kicki & min underbara mamma!
Ni ska veta att jag är så tacksam för all er hjälp!
För så många har sagt att dom ska hjälpa till hit och dit men vart har dom tagit vägen ? Ajja jag har lärt mig nu och kommer klara det här fint fint :D

Idag börjar jag med ett bad i mitt egna badkar.. Om jag längtat!!
Sen fortsätta med lägenheten eftersom det är en del kvar och göra.. Får visserligen inte sätta upp saker än på väggarna, eftersom det är besiktning den 3 mars.. Så får bli  när jag kommer hem från Sundsvall!
Det är bra då har jag något och se fram emot då med! :D
Sen kommer Tabitah och Kicki med min nya spegel, sen ska vi handla lite.. Sen hoppas jag mamma och Sebbe kommer förbi och käkar middag :D
Blir mys kväll med Tabitah eftersom vi åker tidigt imorgon så slaggar hon över!
Och min pudding kommer efter 8 och hjälper till lite med allt som ska ner i förådet!

P.s
ÄLSKAR MIN POJKVÄN SÅ OTROLIGT MYCKET!
Utan dig älskling så skulle jag inte klara mig så bra som jag gör..
Du är den som stöttar mig och finns där oavsett vilken tid på dygnet!
Aldrig någonsin att jag kunnat hitta nån bättre kille än dig! Jag ser mitt liv med dig och det ska du veta!

Kommentarer
Postat av: Tez

om man vill ha hjälp har telefonen två ändar också..

2010-03-01 @ 11:01:43
URL: http://tessthemesss.blogg.se/
Postat av: Sofie

Javisst men om folk redan sagt att dom ska ställa upp så ska man väl inte behöva ringa och tjata ? :P

2010-03-01 @ 21:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0