Onsdag 24/2-10

Idag mötte jag upp Jessica och vi tog en promenix till återbruket och kollade lite, hittade en spegel där som min kära gudmor köpte åt mig :D Tack!
Sen blev det en snabb fika på komunhuset innan jag lämnade Jessica.

Annars idag har jag och Lucas handlat och lagat mat.  Hans föräldrar kom på middag, vart trevligt!
Har varit en hel del yr idag måste jag säga, inte varit på topp alls :(
Och imorgon så kommer pappa tidigt för att börja flytta allt från Väsby till Märsta (mammas garage)
Så blir det mindre åk på Fredag..
Har inte hänt så mycket mer, blir mer film nu som vanligt! I love it!

Lite bilder kommer in :D


Bilden är när jag var i V. 19


V. 30+6


V. 29+4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0