Torsdag 18/2-10

Idag blev det att sova länge eftersom det blev en seeen natt på KS..
Fick otroliga värkar inatt så vi blev tvugna att komma in och se så allt stog till som det skulle..
Vilket det gjorde :D
Kom hem sent, strax innan 5 tror jag vi kom hem..
Och vakna därför sent idag, har varit hos min mamma och ätit middag, mumms..
Lekte lite med lillbrosan så gått det gick ;)
Och nu är jag hemma och har kört en maskin med tvätt och hängt upp, plockat lite och väntar på att min älsklig ska
komma hem så vi kan mysa till en film och sista biten av cheesecake..
Blir rester till middag för Lucas idag, har inte orkat göra något gott idag, tyvär..

Och imorgon ska man iväg med mamsen och fixa lite ärenden..
Kl. 3 får man första barnkläderna av Mia  & Martin.. och en lär&gå stol, ska bli så kul!

Jag frågade mamma idag - När kan jag säga att jag är höggravid ?
Mamma skratta och sa det är du ju redan ;)
Sååå, jag är höggravid nu, vilket känns jävligt bra! Tiden har gått så fort.. Det är nu mot slutet det tar sån tid, men det står vi ut med.. Jag längtar såå mycket!


P.s
Lägger in en bild här senare på bilderna jag fått från ultraljudet..
På våran lilla William!


Ciao
..så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0