movie time..

På förbättringsvägar kan man säga.. Fortfarande illamående och svårt att äta mat..
Men blir en film dag idag kan jag lungt säga..
Har blivit blandannat
Planeten 51
A perfect getaway
Jennifers body

Blir förmodligen 2 st till innan den här dagen är slut :)
Troligtvis,
Fish Tank
Snabba chash
It's complicated

eller
Shutter Island

Annat som hänt är att Lucas hade tråkigt och ville pröva mina byxor  och bh.. slutade med att det blev en liten makeover för han :D





Snygging vaah ;)

Pratade med pappa idag och flytten blir redan på FREDAG :O
Vilket jag inte alls är riktigt beredd på, men får lov och gå..
Och för hoppningsvis åker jag och Lucas med till Dalarna och är hos min pappa över helgen.
Sen är det bara hem och tvätta och åka till Sundsvall på Mån eller Tis.. Blir borta 5 dagar typ, ska bli såå skönt
att komma bort lite.
Sen väl hemma igen och då är det bara att börja packa upp allt och göra sig hemma i min NYA LÄGENHET :D
Och inte bara det.. Förbereda mig för lillen som snart kommer..

Fyy, nu ska jag tvätta och plocka lite så det blir lite ordning här..
Sen blir det candy time for me!
ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0