ÄNTLIGEN :D

Idag var man och skrev på kontraktet för nya lägenheten i Märsta! ÄNTLIGEN :D


Fast det började inte så riktigt :P
Vakna upp brevid någon jag gått och blivit helt förälskad i.. Någon som jag verkligen verkligen älskar!
Du har gjort ditt misstag, men alla gör misstag och jag hoppas slippa va med om det igen!
Och som man säger alla är värd en andra chans.

Men tillbaka till hur mycket jag tycker om dig, du är verkligen något jag inte kunnat tro jag skulle kunna få!
Och aldrig någonsin trodde jag att jag skulle kunna visa och öppna mig och ens få så här starka känslor för en kille igen.. Aldrig någonsin, men du lyckades och det är jag super glad för!<3

Åkte till Märsta för att skriva på kontraktet idag på lägenheten jag fått :D Är så jävla glad över att jag äntligen ska få flytta hem till Märsta igen!
Visst Märsta har sina dåliga sidor, men jag har min familj, vänner & pojkvännen där så klart det blir en lättnad om man får dom nära och kära på närmare håll!
Blev te stund hos Liisa innan och snacka lite skit som vanligt, alltid lika trevligt!
Sen hade jag sån tur att hon följde med mig till Siguna komuns kontor och lyssna på allt jag behövde komma ihåg. Min lilla notebook <3

Sen sov jag nog en timme hos mamma.. Handlade mat, och kollade skor men fanns inga tillräckligt bra :P
Så får vänta tills på fredag då mamma och jag ska till stan och kista på shoppingtur :)

Men nu är det chill framför tvn och datan sen sova..
NattiNatti


Kommentarer
Postat av: pung

Verkar vart en Heltrevlig dag :D

2010-01-14 @ 00:00:54
URL: http://liincake.blogg.se/
Postat av: Lucas Welander

aww sötnos! :) <33333

2010-01-14 @ 00:04:24
URL: http://www.lucaswelander.se
Postat av: Ludde

Nice vart i märsta ska du flytta? chingeling

2010-01-14 @ 00:13:51
URL: http://braskit.blogsite.org
Postat av: Lucas nr 1

Grattis till lägenheten :D Och värsta bra att du hittat en kille me så fint namn :D

2010-01-14 @ 00:15:09
Postat av: Sofie

Lina ( Pung ): Den kunde ha blivit bättre med ditt sällskap ;)

Ludde : Frejgatan blir det :)

Lucas : Jaa visst har jag! Majuuu

2010-01-14 @ 00:21:55
Postat av: Therese

Fin blogg :)

2010-01-17 @ 20:41:25
URL: http://ivantanstid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0