Fail alltså, haha go Tabitha!

Japp då har ännu en dag paserat förbi och närmare förlossningsdatumet ;O
Har lite bilder från vad vi gjort idag  (jag och Tabitha)
Blev en liten ridtur som inte vart så lyckad som vi trodde den skulle bli..
Tabitha lyckades smacka på hästen istället för att få hästen och stanna .. Där ser ni säker en bild i huvudet hur det gick..
Sen när vi skulle tillbaka från promenaden så ville inte hon rida mer så då tänkte jag passa på och sätta mig på häst ryggen.. Blev ett helvete och komma upp.. För det första är hon HÖG! JAG gravid och sen en sadel som inte ens passar henne som åker under magen på henne..
Men kom upp till slut efter att vi gått in på grannens tomt och lånade traktorn som en pall ;)
Aa och hästen sket tyvär på deras tomt så Tabitha fick stå och sparka bort det i evigheter ;) Lyckad ridtur va!

Annars idag har vi varit och myst med lamm bebisarna, så sjukt sööta !!
Sovit lite, sen kom Kevin hem och vi blev sittande i barnvakts position i ca. 5 ½ timme!
Fy, vart inte så lätt..
Men som tack fick jag en babybok  (EXAKT sån som jag har sedan jag var liten fast i rosa) skit kul!
Så nu blir det film med Tabitha och nyttigt! Apelsin...

Saknar min älskling!
Han är ju så gullig, fast han köpt kareoke till sitt xbox idag :D
Älskar dig <3

Ciao..


Kommentarer
Postat av: Lucas

älskar dig med!<3



btw ingen spöar mig på karaeoke med Fergie - Big girls dont cry! :D

2010-03-03 @ 01:16:12
Postat av: Johanna

När är förlossningsdatumet :D kram

2010-03-03 @ 22:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0