Kors i taket!

Idag var det underbart väder ute.. så efter att ha börjat med en bra frukost och skön dusch, så blev det en lång promenad med min snygga karl :D
Vi promenerade en bra bit! Gick förbi sandras skola och hämtade hennes CV och personliga brev. Som Lucas ska lämna till sin chef :)
Åkte hem och käkade lite lunch, sen dök mamma och Sebbe upp.. Blev att gå igenom barnkläderna jag fått och det jag ska ha med mig till sjukhuset.

Sen så kom min syster, KORS I TAKET!! Att hon tog sig tid och kom! blev middag och lite snack.. Hoppas det blir fler gånger! För vi är ju syskon och vi bör ha kontakt!
Love you <3

Men iallafall så drog vi till Maxi för att handla godis, haha!! Fick se att jag hade fått in pengar.. ännu ett kors i taket att dom kommit in innan den 27, but i'am happy!
Fick sällskap av Jessica på bussen hem.. trevligt trevligt!
Nu sitter jag och ångrar att jag köpt godis haha, ska sova om ca 30 minuter så jag orkar upp imorgon tidigt och gå promenad med Liisa och sen BVC möte med Lucas!


Ciao..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0