Tisdag 16/3-10

Fy min dag slutade inte så bra som jag planerade den :(
När jag hade mött mamma och Sebbe så åkte vi hem till mig och vi fick upp mina gardiner jag ville ha på min vägg.. Bild visas..
Inte bästa bilden men det vart riktigt nice! Jag är hel nöjd !



Sen blev jag tvär dålig när jag skulle börja laga mat!
Började spy och kunde inte hålla mig på benen så vart tvugen och lägga mig i sängen..
Trist, hade mamma och lillebror i köket sittandes och äta utan mig..HEMMA hos MIG!
Fyy, känns ju "jätte" kul.. Inte alls.. Och Sebbe blev så nere när jag låg i sängen och han ville kramas.
Gud vad jag älskar min mamma och min lillebror! <3




Blev ju inget besök av Tez, eftersom jag var dålig och hon var inte heller riktigt pigg idag lät det som..
Får bli en annan dag, kusin <3
Men mår bättre nu.. Fått i mig lite mat och honungsmelon ;)

MIN älskade FRIDA ARRVIDSSON fixar min blogg nu och jag har väntat sååå på att hon ska göra det!
TAAACK gumman!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0