Tvättmedel, sniff sniff

Japp vaknar fan samma tid nästan varje dag, helt sjukt!
Och det som är det mysigaste är att dom senaste dagarna har jag vaknat med att jag ser att solen lyser, so happy, happy!
Jag vill ha sommar, nunununu!!

Idag fick jag i mig frukost utan problem!
Och det som väntar mig idag är att mamma och Sebbe kommer runt 2 tiden.
Sen kommer Tez, som ska hjälpa mig och måla min garderob, myyyysmys!
Kommer nog bli riktigt fint.. Har bara lite svårt att bestämma mig om jag vill ha mintgrön/blå eller caffelate färg..
Får se vad som blir av, kan nog lägg in en för och efter bild sen senare, får ju inte färgen fören 17 tiden dock.. Men men ,.,

God middag blir det med :D
Dilpotatis med kött och champinjonsås..
Helt såld på den rätten och TVÄTTMEDEL :O
Jag kan stå och lukta i evigheter, vet inte vad det är med mig men jag har fått
något fnatt om att lukta på tvättmedel iallafall..

Nää nu ska jag rulla vidare, p.s hoppas på en skön promenad idag i det fina vädret!
Ciaoo

Kommentarer
Postat av: amanda den bästa!

du är sjuk i huvudet sofie, du måste göra slut med tvättmedlet!!!!! hahaha

2010-03-16 @ 23:48:21
URL: http://yingandyang.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA jag kan inte sluta jag försöker!

Men sitter nu och luktar igen, pinsamt pinsamt!!!

2010-03-16 @ 23:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0