Helt ok dag!

Haha till en början så komenterar en anonym med sina åsikter.. Vilket den personen inte har nån aning om vad den pratar om men det är kul! Jag skriver i min blogg det som händer i min vardag, skulle jag säga att allt är bra jämt så ljuger jag ju, och bara för andra inte skriver i sin blogg hur deras förhållanden går så är det upp till dom.. Men det är upp till var och en! Alltså upp till mig med, är det så jobbigt och läsa så vadfan, ingen hatr tvingat dig!Men får känna att det finns någon som läser ;)
Fortsätt...!

Annars idag så vakna vi runt halv 10.. Skönt det, han brukar inte sova så länge längre..
Käkade frukost och åkte sen mot eurostop för och handla lite välling, en pälsmössa åt William, så hittade vi lite annat fint åt honom..
Käkade där sen åter igen hem, städa och laga mat..

Martina kom och vi kollade på film och käka tacos, mumms!
Så åkte hon hem för en liten stund sen, samtidigt som L dycker upp!
Diskat och nu ska jag lägga mig i sängen med en korsordstidning och snacka lite skit med L..

Måste bara lägga upp en fin bild jag gillar...



Nä en ny dag imorgon, se upp ;)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0