Is it possibly that it could be a comeback?

Nu gör vi ett nytt försök och börjar skriva här igen!
Tog en liten pause, men känns som att jag behöver avlasta mig någonstans och här blir ju perfa..

Lite snab genomgång under min pause period.. William 6 månader igår och jag och lucas.. Tokkära ännu, bråk? jaa, men det hindrar inte oss ;) Jobbigt, ja det är tuft ibland men man klarar allt när man är så kär som jag!
Vi lever på, planer att trycka ihop oss hos mig och hyra ut hans lägenhet!

 
 

Turkiet resan blev av och det vaqr skönt och komma iväg.. Men om den vart hel lyckad? Asså nej, inte alls!
Shoppade lite väl mycket där nere.. Ångest när jag kom hem men gjort är gjort!

Och nu undrar folk säkert hur det gick med jobbet?!
Det gick suveränt, jag trivs super bra där.. Dock vart jag sjukskriven pågrund av 2 idioter soms log ner både mig och Martina för att vi inte gav dom ciggaretter vi inte ens hade..
Så en månads sjukskrivning har precis paserat.. Saknat jobbet som fan..
Men vet inte om jag kommer kunna gå tillbaka, eftersom min så kallade pappa fått reda på det och har hotat mig med massa skit.... Vet inte om jag vågar ta risken och fortsätta jobba :(

 

Senaste är väl Martinas födelsedag som började kanon, men sluta KATASTROF!
Jag säger bara en sak, lita in på NÅN av dina så kallade vänner, jag fattar inte hur du kunde göra så mot mig.. Men som mamma säger, man lär sig av sina misstag!
Kanske du är ett av dom... Ursch!!!!

Nää..nu måste jag byta blöja på lillkillen och ge han frukost (gröt)
Men jag ska se till och hinna med ett till inlägg idag trotts massa städ som står som plan ett idag :P
Sen en ny design på bloggen inväntas! Inte riktigt säker på vad jag vill ha men något nytt skadar inte!

Men nu ska jag sluta skriva, haha finns så mycket jag vill säga.. Men skriver senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0