Shoooooooooooooping!

Vakna av att en liten kille prata på.. Dock inget jag riktigt förstod..
Min lilla prins asså!

Gick upp och åt en otroligt god frukost och tog en vilostund eftersom William somnad..
Duschade och åkte till eurostop med William, Martina, Sebbe & Lucas..
Tog en sväng in på barnensdjungel.
Käkade på en trevlig restaurang och sen schopade loss som bara den.. dock inte bara til mig utan lilleman och Lucas med... Sen fick Sebbe lite leksaker och filmer..
Ajja massa schopande vart det-.. Nu hemma med Martina och Sophia som dykt upp.. Blir mys med film och choklad, te och cola..
Sen massa korsord i sängen med Tiino :D <3
Blir itne mycket skriv nu asså, funtar på och säga upp livet på bloggen, tycker inte riktigt jag får ut någon av den..
Får så vart vi hamnar!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0