Svamp Svamp time!

Vakna inatt av att ett kärt litet barn ligger och skriker så han nästan glömmer bort och andas..
Förstoppad kan man ju lugnt kalla de!
Fick åka in med stackarn och kolla upp allt.. Självklart när man kommer in så kommer det en rejäll potion bajs!
Så då vare ju på godväg, så nu blir det tillbaka till mat puré och gröt.. - Mums / William!

Snäll som Lucas mamma är körde hon in oss till astridlindgren fast hon jobbade och
 hade sommar deck på bilen..

Det var kom som en chock när jag såg att marken var täckt av snö.. Inget jag hade förväntat mig, men det är kul!
Vi blev också bjudna på middag imorgon hos dom..
Även en svamprunda imorgon kl 10.. Är jag lycklig eller vad.. Hittat nån som vill plocka svamp med mig! Wii...
Svamp, svamp, svamp Mumms vad gott med svamp!

Förbi komunen nu sen till mamma och busa med lillebror..
Bjudna på middag där ikväll, tacos! Love it!
Lucas kommer nog i tid för mat med hoppas jag.. Han skulle in och köpa en vinterjacka eftersom jag klarar inte av hans snorgul/gröna JL jacka! Tyvär men du tycker ju själv att du behöver en ny så det är ju bra!

Nää nu ska jag köra lita action och få lite gjort innan vi ska promenera ner!
Skriver mer ikväll om jag hinner!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0