Bara 2 dagar kvar ! :D

Bloggbloggblogg idag har jag jobbat, men vakna desvärre med att jag spydde upp allt jag försökte få i mig, frukost lunch och allt drickbart..
Så nu fick jag i mig min första måltid idag kl. 17.25 med tacos! Jummi..
Får se om det stannar i magen!'
Tycker det borde vara över nu ! efter V.12 ska man ju må bättre :/ Men inte jag tydligen :P
Annars idag så har jag varit på  återbruket och köpa lite begagnade saker. snygga som fan och nödvändigt som fan..
har tyvär inga bilder för dom grejorna är hos mami :P
Så ska bara chilla ikv. baka lusse bullar och kolla på .. Flickan som leker med elden..


P.S Bara två dagar kvar tills jag ska på det stora ultra ljudet :O Ska blir sååååå spännande !
Hoppas att dom ser vad det blir för kön!
Men måste börja  baka nu!!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0