Jahapp...

Hej, kan tyvär inte skriva så mycket mår verkligen inte bra..
Så skriver från igår och idag en liten snabbis..
Men igår jobbade jag och var på mödrarvården och blev tvugen att lämna in massa prover tills idag på grund av att jag fått samandragningar i magen som gör ont.. Och det är tydligen inte alls bra.. Fick inte veta så mycket mer om det igår.. så ska prata med min barnmorska idag..
Åkte och hämtde min lillebror på dagis och vi åkte hem till Anna och Elina.. Blev inga bilder eftersom jag mår som jag gör.. Orkade knappt vara där ..
Sen hem och sov i stort sätt..

Idag ska jag lämna prover och prata med min barnmorska om vad jag ska ta mig till eftersom jag inte får i mig mat eller vatten ..
Sen jobba till 3 hem och försöka äta om det nu går och få i sig något..
Sen kommer min gudmor och vi ska på floating i valsta badet.. Ska bli så skönt.. Dom rekomenderade det för gravida kvinnor så det blir nog bra :D
Sen blir det att simma lite och bubbla lite :D Myyyys <3
Kanske åker hem inatt och sover med Miso, men får se hur jag mår.. Vill inte vara själv när jag har sånna här symtomer som jag har just nu :(

Men ska Iväg nu, Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0