S is for Sofie

Igår kom Annika och min kusin och hälsade på vilket var så mysigt!
Kollade på film och åt massa frukt haha..

Men idag blir det att städa lite, sen iväg till min gudmor och hämta en bikini jag ska låna eftersom jag inte har någon som passa. hahaha Pinsamt men sant!
Kolla om hennes mamma ringt henne och se ifall jag och Annika kanske kan komma till Sundsvall en vecka vilket vore såååå skönt och bara komma iväg och inte behöva tänkta på något.. Jag mena varför inte passa på nu när man kan ;)

Sen blir det hem till mamma och käka lite..
Kanske blir en timmes promenad men sånt vet man aldrig om det blir av.. Jag ska försöka iallafall :D
Och runt halv 8 tiden ska jag och Annika åka på vattengympa, vilket ska bli trevligt.. Alltid lika mycket skratt!
Kanske min kusin, Tess ska med får se om hon hinner :) Håller tummarna!

Besök idag igen blir det av Lina och Jakob.. Vilket jag undrar hur det ska gå, haha nää men det blir nog as trevlig..
Så nu ska man börja fixa här hemma! Kanske lägger in en bild senare men bara kanske (a)
KizzKizz

Kommentarer
Postat av: nyfiken

är du tsm med pappan ? vilken vecka är du i ?

Lycka till med allt ! =)

2009-11-12 @ 16:59:54
Postat av: Sofie

Yes vi är tillsammans.

Har gått in i v. 16

Tack så hemskt mycket, vem du nu e :)

2009-11-14 @ 20:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0