Det suger!

Jobbig morgon.. Men blev bättre efter att jag åkte till Liisa och tog en efterlängtad cigg :O
Har super duper dåligt samvete !!! MEN jag var sååå ledsen, tårarna rann hela hela tiden och jag var så arg/ ledsen.. Så jag tog min första cigg på 3 månader! Skäms lite men sånt som händer...

Har blivit så depprimerad nu senaste veckan, jätte känslig och oroar mig för massa saker som jag egentligen bara skulle kunna lämna åt sidan.. Kan börja gråta för så små saker och trött hela tiden..
Skämms över att säga det men det är sanningen.. Det suger!

Men gick hem och sov en timme.. Blev bjuden på middag av Liisa..
Mumms älskar hennes mat <3
Lite skit snack och en kik på tv.. Tills vi insåg att vi var sååååååååååå sugna på godis (choklad) Så vi promenerade till ica och handla lite..

Nu ska jag sitta och kolla lite tv och svulla :D
Ska försöka hamna i säng innan 11 idag!
Ciao..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0