Oplanerad dag!

oplanerad dag..
Vart att åka till banken, sen hem till mamma en snabbis..
Hon var upptagen så gick vidare och träffade Sami.. Behövde prata lite..
Blev lunch och sen kom min gudmor och vi åkte till Rusta & Jysk..
Sen åkte jag hem och mötte Lucas.. Vi behövde prata/ umgås..
Blev middag tillsammans och sen bestämde vi att gå och ta masage.. SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ undedrbart skönt!
Ska nog gå dit nästa vecka igen! 

Nu blir det film och mys med Tabitha..

Imorgon blir det fika med Angelica.. Blir uppskjutet hela tiden men imorgon så!
Men vart lite som kom ivägen idag.. Inga komentarer om det..

Ska kolla film nu..
PUSS


Kommentarer
Postat av: Jessica z

vad fin du är Sofie! Och jätte fin håret:)

2010-04-17 @ 12:28:32
Postat av: Sofie

Ja du Jessica, mitt hår är grått.. Efter att jag färgade det.. syns dock inte lika mycket på bilden ..

Men TACK <3

2010-04-17 @ 15:52:22
Postat av: Angelica

Sofieee va spännande att ditt vatten gått nu :O ,

Synd att vi inte hann träffas som vi planerade men vi träffas så fort du kan igen !! :D Lycka till med allt om vi inte pratar innan ! .:)

2010-04-18 @ 16:47:07
URL: http://angelicastafen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0