Lördag 10/4-10

Idag vakna jag och ville verkligen inte gå upp! Ville ligga och sova vidare..
Skulle kunna sova bort en hel dag! Love my bed !!!
Men kände att jag måste bli människa och ta tag i dagen.. Så blev frukost.. Jag fick behålla den idag! :D
Tror starkt på ett skönt bad nu snart..

Haha, måste berätta min lilla tabbe!!! Jag är ju höggravid.. Och.... Gravida över huvudtaget ska inte färga håret!
Men jag har gjort edt under hela graviditeten! Inga problem.. Tills NU !!!!
Jag skulle färga utväxten tänkte jag, vart en hel del färg kvar så tänkte, ärch jag kör i lite i det långa med..
SJÄLVKLART ska det gå åt skogen och jag blir GRÅ-hårig!!!!
Försökte dagen efter med blondering i hela håret.. Ingen skillnad inte ens en fläck blir ljusare...
Såå jag får helt enkelt stå ut i det här och vänta tills bebben kommer ut.. Suck..
Ajja alla gör sina tabbar.. Där har ni min!

Jag tänkte bara rekomendera för er som har torr hud!
Att Dove intensive cream är så otroligt bra! Rekomenderar starkt!

Nu ska jag kila ner i badet.
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0