VATTNET HAR GÅTT :D

NU HAR VATTNET GÅTT!!

Jag vakna imorse av att jag var såå kissnödig.
Satte mig upp och skulle gå för att kissa, så började det rinna mellan benen och jag trodde jag kissade på mig.
Sprang till toan.. Då kom det ännu mer och satt i kanske 10 minuter för det droppade mer och mer..
Ringde mamma, ttror klockan var runt halv 6 på morgonen..

Hade ju varit ute med amanda, Lucas & Linus kvällen där innan och kom hem vid 02,15 låg och pratade med Lucas till halv 4 så har ju inte alls sovit mycket..
Men sen var det bara att ringa och åka in.. Nu är jag hemma och har vilat.. Ska ut och gå nu..

Hinner inte förklara så nogrant men kommer förmodligen inte kunna skriva riktigt mycket nu den senaste tiden..
SÅ.. Ni märker när jag har haft tid eller inte.. Kolla in då och då... Vem vet kanske kommer in ett litet kort på bebisen..

Sätts igång senast Tis 20/4-10

PUSS


Kommentarer
Postat av: Petra "grannen"

LYCKA TILL!! :) kom i håg att SLAPPNA AAAAV! :D

2010-04-18 @ 18:41:19
URL: http://petraplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0