Ha så kul med stången då / Mamma

Japp då ringde det i telefonen imorse...
Martina och jag satt på skoj och kolla in Club Prevé efter Izza. Som var med i programet mammas pojkar..
SJÄLVKLART så fort jag länar datan har Martina skickat in en jobb ansökan till dom åt mig.. i MITT namn!
Så jaa, dom ringde mig imorse och frågade om jag kunde komma redan ikväll på info möte.. Men sa att jag inte kunde .. Så bad dom mig om imorgon.. Nu är det så att det finns olika arbeten på en stripp klubb! Tro inte att jag ska stå och äckla mig naken inför massa gubbar.. Nejnej..
Utan ska dit och höra vad dom har och erbjuda!
Och när jag berätta för mamma så sa hon ja men vad kul! Eller vad är det för nogot förensten?
Så berätta jag. Då fick jag i svar - Ha så kul med stången då!

Sen annars idag har jag varit och köpt prisenter åt min lillebror och syster i Väsby.. Dom fyller år nu på söndag och på torsdag.
Kan dock inte skriva vad eftersom min syster läser förmodligen min blogg.. :P
Fixade naglarna i Väsby med.. Riktigt fina blev dom! Rosa.. Har inte någon bild..
Kom hem och hemma va Martina.. Gjorde lax med wook grönsaker, mumms.. Och nu kollar vin in olika strippstångar..

Blir lite melon och sjunga lite singstar!
Sen sova.. NERVÖS inför imorgon!

PUSS


Kommentarer
Postat av: (=

Pinsamt och stackars barn som har dej som mamma , vad han får skämas sen en morsa dansandes på stripstång , väx upp! SORLIGT!

2010-09-09 @ 11:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0