IDIOT!

Japp, då har man grinat hela dagen! Men nu är det slut med det!
Jag har suttit och anklagat mig själv.. att allt är mitt fel, att det är jag som är problemet.. Vilket det absolut inte är!
Jag har inte varit bäst! MEN jag har FAN inte varit otrogen mot dig 2 veckor efter vi precis blivit tillsammans och inte under tiden jag väntade ditt barn.. Och INTE för 2 månader sen!
Och du kommer och säger att du älskar mig!
Vad förtjänar jag egentligen?
Du pippade brudar medans jag hade ditt barn i magen och mådde sämst hela graviditeten! TACK!
Har inte så mycket mer att säga än att jag är sååååå lättlurad.. du har ju fått så många chanser och ändå gått bakom ryggen.. Vad kan jag säga mer än att du är en idiot!

Hur kan du ens när du har barn?

Dags att gå vidare.. Finns inget mer och hämta här eller hos dig..
Trodde jag betydde något och inte bara var en person du hade runt lillfingret medans du pippar massa andra brudar! PINSAMT



Annars idag har min mamma, lillebror & syster varit här och hjälpt mig..Stöttat mig..Tröstat mig och städat åt mig..
Sen kom Martina hem från jobbet, jag hade gjort klar middag åt oss.. MUMS!
Therese och Kelian kom förbi.. Mina änglar! <3
Fixade lite grejer jag ska sälja som jag lagt ut på blocket.

Och nu blir det mys med Martina, katterna och Peter!
Film, melon och te!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0