...

Jag har aldrig sagt att jag ska behålla mitt barn ifall mina vänner hjälper mig eller inte..
MEN mina "vänner" säger hela tiden
- jag finns här Sofie!
- jag ska vara barnvakt så du vet Sofie.
- Jag lovar att du kan räkna med mig!


Men när saken väl händer att jag ber om hjälp eller frågar något så är det ALLTID något som är viktigare eller inplanerat just då!
MEN VARFÖR? Varför säger man ens att man finns här eller att man kan räkna med en..
Det fattar jag inte, för om man säger en sån sak så ska man väl stå för det och jag säger absolut inte att man ska släppa allt så fort jag frågar något..Tror ni att det ska hända saker då ni är rastlösa och inte har något för er? Sånt planerar jag inte direkt in :S
Men säg NÄR har jag bett om hjälp när det gäller något angående min graviditet ??

Och alla som säger att dom ska finnas där och stötta osv.. Fuck that !
Inser hur ni fungerar och jag tycker inte det är särskilt  shyst och därför så har jag tagit mitt beslut och klara mig själv!
Har en mamma som ställt upp när alla andra sagt NEJ, vilket jag är tacksam över!
Och får inte glömma min pojkvän som står ut och stöttar mig 24/7 <3

Kommentarer
Postat av: JESSICA Z

JAG OCH TIM SKA VARA BARNVAKT DIN TJOCKIS!!!! :D SLUTA SANCKA SKIT

2010-02-24 @ 12:09:51
Postat av: Jz

Oj nu blev det måna kommentarer från mig haha

2010-02-24 @ 12:12:23
Postat av: Josefin

Att vara gravid och när man väl fått ut bebisen så visar det sig verkligen vilka som är ens riktiga vänner. Det är många som säger mycket, men sen bryr dom sg inte alls, eller så har dom andra saker för sig.

Stå på dig :).

Får ta och ses snart :)

2010-03-01 @ 11:24:54
URL: http://jochw.blogg.se/
Postat av: Sofie

Josefin, det är det jag menar :/

Absolut vi får fan se till att det blir av, är i sundsvall nu den här veckan men nästa vecka så är jag helt ledig :D

2010-03-01 @ 21:22:51
Postat av: Josefin

Mmm, som sagt det kmr bara visa vilka som är riktiga vänner..



Okeej,, nästa vecka har jag inget planerat,:)

2010-03-03 @ 22:00:02
URL: http://jochw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0