Poor Miso <3

Fyfy nu har jag slarvat igen med och skriva!
men men sånt som händer när man har mycket på gång :P

Idag vakna jag hos Amanda, tidigt.. (halv 9) Inte kul haha men hade en tid jag skulle ringa ett samtal och få avklarat..
Vilket inte blev vid halv 9 utan fick vänta och vänta till halv 11.. Suck!
Sov lite och sen tog jag bussen till centrum och mötte min käraste <3
Handlade lite på Willys.. Fick en HEL melon av Lucas, haha stackarn påminde mig om att vi hade slagit vad om det skulle komma mer snö eller inte.. Och "lilla"jag hade rätt! Tråkigt nog så kom det mer snö :( Blääääää!

Promenerade hem och lämnade matkassarna och gick för och ta en fika, vilket vi aldrig gjort tidigare :P
Mötte Nattha, fick jätte fina barnkläder. TACK så jätte mycket!

Sen var det besök hos veterinären med Miso, gick väl si sådär.. Hade en liten aning innan att hon hade skabb bakterier i öronen men som jag trodde försvann.. Men visade sig att hon hade kvar det + att det även hade gått så långt till näsan.. Så imorgon ska hon på en behandling där vi var.. Sen blir det antibiotika som gäller..
Men hon blir bra säger dom så det är ju skönt!
Min lilla bebis :( <3

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0