Stark? Javisst!

Still Sick!!
Så inte så rolig här eftersom jag knappt orkar med en hel dag!
En dag för mig ser ut ungefär såhär..

Vaknar 10-11  nån gång där..
Äter lite
alltid något att göra (tvätta, handla eller ngt)
Sen mellan 12-3 tiden sover jag mellan 2 till 3 timmar..
vaknar, äter kollar tv.
Sover..

Vilket liv jag lever! Men jag orkar ingenting nu i slutet av graviditeten!
Och magen har verkligen blivit så stor att det känns som den ska spricka!
Den är STENhård!!!!!

Annars idag har jag varit med min gudmor och handlat på maxi, blev donken.. Vilket tog en BRA tid för mig och få i men så gott :P
Fick en fin babysitter, tack så mycket! <3

Sen får jag inte glömma att igår när man underbara karl var på besök så slog jag honom i armbrytning.. haha älskling du får nog träna Liiiiiiiite hårdare ;)
Älskar dig ändå <3

Ciao..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0