Siiick!

Buhuu är sjuk, hosta feber och massa annat skit!
Så har varit off ifrån bloggen! Men inte bara bloggen !!!! (a)
Igår så drog jag och Amanda till Flempan och fixadenaglarna.. Långt men det vart fint och lätt värt att åka så långt när det var så billigt och när man blev så nöjd!

 
Är super nöjd!

Sen var det bara att stressa hem och slänga i sig käk hos Lucas.. Liisa, Petra och Amanda hakade på.. Eftersom vi skulle få ögonfransarna förlängda av Annie..
Vart ju inte jätte nöjd ibörjan.. Men nuu, när man fått lite make up på och så.. Då är jag HEL NÖJD !!!
Annie hade med sig sin vän Paulina.. Blev mycket sanck om Thailand där, och hon gjorde mig ännu mer otålig till att åka tillbaka dit!
Så Januari blir det Thailand! Ifall allt går sin väg ;)

Så här blev iallafall ögonfransarna :)

 Innan och efter bild

Nu ska jag ta massa alvedon och få bort febern och bara ligga i soffan!!
Ciao..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0