Lördag 1/5-10

En hemma dag garanterat!
Inte rört mig utanför dörren alls idag.. Känns lite boring, men krävs inte mycket alls för att jag ska få ont så lika bra och ligga hemma och bli bra först..
Mamma och Kicki har åkt in till stan och har en tjejkväll hela dagen/natten.. aviis men dom behöver det!
Jag själv har städat här hemma, tvättat & sovit.
Lucas fick sköta alla mina ärenden jag egentligen skulle behövt göra.. Såå snällt av han!
Tack för att du vill och finns där!
Sen sov vi ännu mer jag och William, så skönt!
När Lucas kom hem med alla matvaror och blöjor så hade han med sig 10 röda rosor :O
Jag frågade lite snällt, varför ?
Fick egentligen inte något direkt svar men så gulligt! Tack :$ <3

Nu kollar jag på teen mom på MTV..
Sen ska William få bada för första gången :D
Lägger in billd om jag lyckas ta något!
Så skriver senare hur det gick!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0