Söndag 2/5-10

heeemsk natt!!
Sovit 2 timmar under hela natten!
William blev inte så bra av mitt antibiotika så han hade magknip hela natten och kunde inte sova..
Så imorse ( 08,00 ) gick jag till mamma så jag kunde få sova lite iallafall.. Då fick han vara med mormor i ca 3 timmar.. Lovar! jag sov gott!!!

Sen gick vi förbi Gina och hälsade på där och fick lite fina kläder :)
Gick till centrum och mötte upp Lucas.. Hjälpte han med sitt hår, haha nu är han blond kan jag lova!
Promenerade vidare hem och där kom Lina och käkade middag med oss och snackade lite skit..
Riktigt trevligt!

Nu ska jag gå och sova i tid och hoppas på mer sömn inatt!
Imorgon blir det lite chopping för mig :D
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0