Alla rymmer

Tjohoo, idag har jag och Lina ridit en lååång prominix, vi tävlade lite i smyg, haha  Jag vann :D
Sen så har vi jagat en kalv som "rymde" så vi fick springa välllllldans mycket..
Och inte på dråga på det så rymde en gris så när smarta sofie ska ta in den då rymmer en till så vi har garanterat sprungit av oss idag , puuuuust

Sen när jag skulle gena med Cliff i kohagen så jaa då kom ju alla jävla kossor och jagade upp både mig och hunden på en stor sten, haha tror vi stog där i 15 minuter innan Lina fick bort dom.. Då var jag rädd!!
Vi tog också en fisketur jag lyckades få en fisk, men sen när Robban ringde så gav jag Lina metspöt och SJÄLVKLART så åker det i vattnet, och flyter iväg, Smidigt Lina ;) !

+ Att vi har tvättat & smort in massa träns och selar, tog en jävla tid men det vart ju klart iallafall..
Nu ska jag och Lina gå och kolla på film och käka chips med tacco sås :D Muuuums

PUSSSSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0